понеділок, 9 березня 2020 р.


У міжатестаційний період - обмін досвідом!


Розв’язати сімейний конфлікт та визначати ознаки  дедуктивного методу Шерлока Холмса мали змогу учні 7 класу та запрошені педагоги на відкритий урок із зарубіжної літератури під час аналізу оповідання Артура Конан Дойля  «Пістрява стрічка». Діти вчились  характеризувати героїв на основі   їхніх вчинків, спостережливості та логічно мислити. Під час уроку використані такі сучасні прийоми як «Літературний крос», «Мозковий штурм», словесне малювання, складання ланцюжка роздумів. Для покращення розуміння тексту використана презентація із ілюстраціями та питаннями до тексту. Найбільше дітям сподобалась робота у групах, де потрібно було вирішити проблемну ситуацію та з’ясувати хто злочинець? У підсумку учні визначили, що Конан Дойль наділяє свого героя Шерлока Холмса залізною логiкою, неабиякою смiливiстю, благородством. Biн працює день i нiч, щоб утвердити справедливiсть, покарати зло. Він стає учасником розв’язання багатьох конфліктів, в тому числі і сімейних.




Немає коментарів:

Дописати коментар